Online training

Converterende advertentieteksten

Advertentieteksten waardoor 10x sneller op de ‘koop’ knop wordt geklikt

Je hebt een aanbod wat ontzettend waardevol is. Niet gek dus dat je advertenties in gaat zetten om dit te promoten.

Er is alleen een probleem…

Zodra je aan de slag gaat met het schrijven van teksten voor je advertentie, komen de gedachtes: wat moet ik precies benoemen in mijn advertentie om te overtuigen? Hoe pak ik de aandacht zodat ze niet doorscrollen? Zijn mijn teksten niet te bescheiden, of nog erger – te salesy?

Je blokkeert bij de ‘HOE dan?’ dus schrijft weer de zoveelste standaard tekst die je concurrent ook had kunnen schrijven. Had je maar de zekerheid dat je winstgevende advertenties aanzet voordat je advertentiebudget uitgeeft.

Als je dit herkent dan heb je, net als de meeste ondernemers, last van een blinde vlek die jou er van weerhoudt om converterend te schrijven. Je wilt een oplossing die je kan toespitsen op jouw advertentietekst door ‘heb je hier aan gedacht’ reminders en hands-on bewezen tekst opbouwen.

De opbouwen die ik met je ga delen in deze training zorgen bij mij (en mijn klanten) continu voor nieuwe aanmeldingen, aankopen en klanten via ads.

Jij gebruikt de opbouwen en vult ze zo in zodat ze zijn toegespits op jouw aanbod en doelgrgoep. Zo ga jij ook ervaren dat steengoede advertentieteksten jou dit opleveren:

  • Lagere kosten per conversie, waardoor er meer winst haalt uit je advertenties dan op dit moment
  • Je bemachtigt de aandacht van de snelle-scroller, dus bereikt je doelgroep beter en trekt sneller potentiële klanten aan.
  • Meer verkopen, want je gaat je advertentiebudget inzetten op de best presterende advertentietekst.

Zelfs als je nu dat je ‘prima’ teksten schrijft: bedenk dan hoe fijn het zou zijn als die 5 conversies per dag, 10 conversies per dag worden.

Het is allemaal mogelijk dankzij converterende advertentieteksten.

Teksten die er voor zorgen dat ik maandelijks €8.000,- verdien dankzij advertenties

Wil jij ze ook?

Stel dat de resultaten van jouw advertenties x10 gaan…

Dan zou het aanbod waarmee je adverteert jouw hoofd inkomsten bron zijn.

Ga jij nu nog voor de standaard ‘wil jij meer klanten?’ ‘koop mijn online training’ en ‘ik heb iets tofs voor je!’ teksten in je advertenties? Grote kans dat de kosten per lead oplopen tot een bedrag waar je ook een lekkere cocktail voor kan scoren op het terras.

Hoe zou het zijn als je jouw aanbod verkoopt via advertenties puur dankzij betere teksten? Het succes van jouw advertenties is 20% instellingen en 80% communicatie.

Als advertising strateeg zie ik 9 van de 10 ondernemers nog niet alles uit hun advertentieteksten halen, want daar zit de blinde vlek. Goed in je vak zijn betekent niet standaard dat je ook goed bent in het schrijven van converterende teksten.

Grote kans dat dit bij jou ook het geval is. Je teksten schrijf je prima, maar zodra jij een andere strategie hanteert gaat het x10 met jouw conversies. Zo ga jij ervaren dat advertenties nóg meer resultaat kunnen brengen dan nu.

Tijd om hier mee aan de slag te gaan! Ga van uren prutsen om één advertentietekst, naar in een paar minuten converterende advertentieteksten.

Met alleen een kort salespraatje ga je er niet komen. Jouw teksten moeten triggeren om er voor te zorgen dat jouw doelgroep in de actiestand komt, dan wordt adverteren zoveel leuker, makkelijker en winstgevender.

Door middel van mijn 4-daagse audio training (te volgen op eigen tempo) deel ik verschillende opbouwen van advertentieteksten die jij gaat gebruiken. Deze teksten zorgen bij mij (en mijn klanten) continu voor meer conversies uit advertentie campagnes. Ik vertel precies wat je gaat delen, hoe je dit doet en welke toevoegingen er voor zorgen dat je jouw aanbod promoot in je ads vanuit expertstatus in plaats van needy energy.

Na deze 4-daagse training…

  • Je hebt 9 nieuwe advertentieteksten geschreven in the blink of an eye zonder dat je continu denkt: ‘hoe zorgen andere ondernemers er nou voor dat ze zo makkelijk verkopen via ads?’, ‘shit, ik maak weer gebruik van standaard marketingtermen’ en ‘was ik maar gewoon een copywriter’.
  • Je weet welke elementen je wilt benoemen in je teksten die ervoor zorgen dat jij je expertstatus claimt in plaats van je te overschreeuwen als een viswijf op de markt.
  • Je hebt je blinde vlek ontdekt, getackelt en ervaart direct dat de resultaten uit jouw advertenties 10x beter zijn.

Als advertising strateeg heb ik al meer dan €500.000 advertentie budget uitgegeven…

Ik kan dus wel met zekerheid zeggen dat ik weet wat wél en wat niet werkt als je als ondernemer advertenties gaat inzetten. 

Ik ben dus Tara en nadat er een aantal jaren geleden veel is verandert in advertising land, ben ik aan de slag gegaan met het ontdekken van verrassende en winstgevende strategieën, zodat in een online wereld met enorme informatie-inflatie je er alsnog voor kan zorgen dat je winstgevend kan adverteren als ondernemer.

Inmiddels heb ik de methode gevonden die er voor zorgt dat je dankzij advertenties je laagdrempelige aanbod (tot €50) kan verkopen en hoe je diensten van +€1000 kan verkopen dankzij advertenties. 

Deze kennis heb ik verpakt in deze online training waardoor jij de opbouw gaat gebruiken van de 9 advertentieteksten die bij mij (en mijn klanten) dit jaar hebben gezorgd voor o.a. dit soort resultaten: 

  • Een lancering van 15k+ met een ad budget van €300
  • Een omzet van €8000 met een ad budget van €200
  • 80% ad budget terugverdiend door een aanbod op de bedankpagina (en vervolgens een ROI van 3,58 middels semi-passief inkomen)
  • Gratis adverteren door advertentiekosten terug te verdienen dankzij een no-brainer aanbod op de bedankpagina.
  • €20.000 omzet per maand, dankzij advertenties.

 

Waar ik voorheen op zo’n € 2,50 per ebook aanmelding zat zit ik nu onder de € 1 voor een webinar-aanmelding, dekte mijn bedankpagina-aanbod 80% van de advertentiekosten en had ik voor mijn allereerste webinarronde een ROI (Return On Investment) van 3,58! En dat terwijl ik nog nooit eerder een webinar had gegeven. De samenwerking met Tara was echt boven verwachting en ook de daadwerkelijke resultaten van de advertenties waren boven verwachting goed. Twijfel je om met Tara aan de slag te gaan? Doen!

Ilse

Fotograaf

Ik twijfelde in het begin om advertenties aan te zetten voor mijn 3-daagse want je trekt er toch een koude doelgroep mee aan en durven die dan na zo’n 3-daagse wel al echt iets van je te kopen? Uiteindelijk tóch gedaan en ik had een lancering van 15k+ met een advertentiebudget van €300, dus mijn vooroordeel was hartstikke ongegrond.

Daphne

Passief inkomen expert

FAQ

Hoe werkt de online training?

Zodra jij je aanmeldt, dan krijg je binnen 5 minuten een mailtje met daarin jouw opdracht voor de eerste dag + een besloten podcast aflevering waarin ik je uitleg geef over de opdracht. De 3 daaropvolgende dagen ontvang je iedere dag een mail met de besloten podcast aflevering, met daarin uitleg over de opbouwen van de advertentieteksten die je die dag gaat schrijven. Ook krijg je hier een ondersteunende tekstuele gids bij zodat je de opbouwen op eigen tempo nog even kan doorlezen.

Na 4 dagen heb je 9 verschillende advertentieteksten die jij kan inzetten voor jouw campagnes.

Wanneer is deze training voor mij geschikt?

Als jij nu adverteert op Facebook & Instagram en je wilt graag meer resultaat halen uit je advertenties, dan is het raadzaam om je teksten flink onder de loep te nemen. Heb je dus het gevoel dat je hier nog kansen laat liggen? En wil je hier graag alles uit halen? Dan is de training voor jou!

Waarom een 4-daagse training in de vorm van een audio?

Doordat de training in audio vorm is krijg je echt het gevoel alsof we dit samen doen. Ik begeleid jou gedurende 4 dagen om een zo goed mogelijk resultaat te behalen.

Worden de advertentieteksten voor mij geschreven?

Nee, tijdens deze training is het de bedoeling dat je de podcast afleveringen luistert en op basis daarvan aan de slag gaat met de opbouw die ik met je heb gedeeld. Ik vertel letterlijk wat je gaat benoemen in je teksten en jij schrijft op wat relevant is voor jouw bedrijf, aanbod en doelgroep.

Krijg ik feedback op de teksten die ik schrijf?

Nee, bij deze training zit geen feedback of 1 op 1 contact inbegrepen. Je kan hier volledig zelfstandig mee aan de slag. 

Ik woon niet in Nederland, kan ik een aangepaste factuur krijgen?

Jazeker!

Bij het afrekenen heb je de optie om je btw-nummer in te vullen. Deze verschijnt dan op de factuur.

FOTOGRAFIE DOOR:    ANOUK MARTENS    &   EVA BOURS