Converterende advertentieteksten

Advertentieteksten waardoor 10x sneller op de ‘koop’ knop wordt geklikt

Teksten die er voor zorgen dat ik maandelijks €8000 verdien dankzij advertenties.

Wil jij ze ook?

Je hebt een aanbod wat ontzettend waardevol is. Niet gek dus dat je advertenties inn gaat zetten om dit te promoten.

Er is alleen een probleem…

Zodra je aan de slag gaat met het schrijven van teksten voor je advertentie, komen de gedachtes: wat moet ik precies benoemen in mijn advertentie om te overtuigen? Hoe pak ik de aandacht zodat ze niet doorscrollen? Zijn mijn teksten niet te bescheiden, of nog erger – te salesy?

Je blokkeert bij de ‘HOE dan?’ dus schrijft weer de zoveelste standaard tekst die je concurrent ook had kunnen schrijven. Had je maar de zekerheid dat je winstgevende advertenties aanzet voordat je advertentiebudget uitgeeft.

Als je dit herkent dan heb je, net als de meeste ondernemers, last van een blinde vlek die jou er van weerhoudt om converterend te schrijven. Je wilt een oplossing die je kan toespitsen op jouw advertentietekst door ‘heb je hier aan gedacht’ reminders en hands-on bewezen tekst opbouwen.

De opbouwen die ik met je ga delen in deze training zorgen bij mij (en mijn klanten) continu voor nieuwe aanmeldingen, aankopen en klanten via ads.

Jij gebruikt de opbouwen en vult ze zo in zodat ze zijn toegespits op jouw aanbod en doelgrgoep.

Zo ga jij ook ervaren dat steengoede advertentieteksten jou dit opleveren:

  • Lagere kosten per conversie, waardoor er meer winst haalt uit je advertenties dan op dit moment
  • Je bemachtigt de aandacht van de snelle-scroller, dus bereikt je doelgroep beter en trekt sneller potentiële klanten aan.
  • Meer verkopen, want je gaat je advertentiebudget inzetten op de best presterende advertentietekst.

Zelfs als je nu dat je ‘prima’ teksten schrijft: bedenk dan hoe fijn het zou zijn als die 5 conversies per dag, 10 conversies per dag worden. Het is allemaal mogelijk dankzij converterende advertentieteksten.

Ondernemers gebruiken al de advertentieteksten die bij mij (en mijn klanten) continu zorgen voor nieuwe aanmeldingen, aankopen en klanten via advertenties.

Ondernemers gebruiken al de advertentieteksten die bij mij (en mijn klanten) continu zorgen voor nieuwe aanmeldingen, aankopen en klanten via advertenties.

%

van het succes uit jouw advertenties wordt bepaald door je advertentieteksten. 20% door de instellingen.

Heel eerlijk…

Adverteren is niet moeilijk, maar jij maakt het moeilijk.

Ik zie veel strategieën waar veel potentie in zit, maar die nog net wat tweaks missen waardoor ze niet converterend zijn als je gaat adverteren. Grote kans dat dit bij jou ook het geval is. Met kleine aanpassingen zorg jij voor grote resultaten.

Adverteren is een kwestie van (weten wát je moet) DOEN: om jouw strategie converterend te maken.

Hier hoef je geen advertentiespecialist voor te zijn en vaak hoef je niet eens aanpassingen in je instellingen doen om er voor te zorgen dat de resultaten van jouw ads beter worden.

Zo kan het net die ene aanpassing zijn op je opt-in pagina die het verschil kan maken. Of heb je net zulke toffe teksten geschreven… sluit je kassakoopje niet aan. Allemaal kleine puntjes die je wilt tweaken om verschil te merken.

Zo zie je maar weer dat ook jij je advertenties converterender kan maken, zonder technische kennis en dooddoenend geploeter!

In deze checklist

Ik heb 15 checks voor jou op een rijtje gezet die jou inzicht geven in waar de ‘lek’ zit in jouw strategie. Kun je een checkbox niet afvinken? Dan weet je dat er op dat gebied werk aan de winkel is. Zo ontdek jij welke actie je kan ondernemen om de resultaten van jouw advertenties te verbeteren, zonder lukraak aanpassingen te doen in je advertentie-instellingen.

Deze checklist is voor jou als:

  • Je bent gaan adverteren omdat je een strategie hebt ontwikkelt die moet gaan zorgen voor sales, niet omdat je adverteren nou zo fantastisch leuk vindt. Aanpassingen doen aan je advertenties voelt als complexe wiskunde. Je vermijdt dit liever want je wil het niet 10x erger maken…
  • Je niet kan zeggen dat jouw strategie ooit écht voor fantastische advertentie resultaten heeft gezorgd. Je hebt wel ooit een e-book download gehad hier en daar, maar een succes kan je het nog niet noemen.
  • Je bent gaan adverteren omdat je weet dat dit er voor kan zorgen dat je sneller nieuwe klanten gaat aanspreken. Je enthousiasme is nog ver te zoeken… Gedachtes als: ‘werkt het wel in mijn branche?’ en ‘zit mijn doelgroep wel op Facebook & Instagram?’ zijn voor jou niet onbekend.

Advertising strateeg

Tara

Ik weet hoe vermoeiend het kan zijn als je tijd en energie hebt gestopt in je strategie, start met adverteren en er niks lijkt te gebeuren…

Als advertising strateeg maak ik het ondernemers zo makkelijk mogelijk om te adverteren door, niet zozeer alleen de focus te leggen op het technische gedeelte, maar júist op het strategische gedeelte.

The magic is in the strategy.

Na het beheren van advertentiebudgetten van meer dan €500.000 van zowel miljoenen- als tonnenbedrijven, heb ik verrassende methodes ontdekt die ervoor zorgen dat je sneller en makkelijker succes gaat behalen met jouw strategie, dankzij advertenties.

In deze checklist heb ik de fundamentele punten opgesomd die bepalen of je strategie gaat zorgen voor converterende advertenties, ja of nee. Deze punten wil je echt goed hebben staan om jouw kans op een winstgevende strategie (en dus cashen via ads) flink te laten stijgen!

Download de gratis checklist

FOTOGRAFIE DOOR:    ANOUK MARTENS    &   EVA BOURS